Boekpresentatie: Het breken van steen

Zaterdag 9 november 2024, van 13:30 tot 15:00 | Bibiliotheek IJmond Noord, vestiging Heemskerk

Op zaterdag 9 november om 13:30 uur organiseert Bibliotheek Heemskerk een bijzondere boekpresentatie van het derde deel in de Runenritsen-serie: Het breken van steen, geschreven door de lokale auteur M.C. van Roon.

Atlantis

Tijdens de presentatie neemt de schrijfster M.C. van Roon je mee op een fascinerende reis naar Atlantis en andere unieke werelden. Ontdek de verschillende landen en hun bijzondere bewoners, elk met hun eigen karakteristieke eigenschappen.
Haar boeken zijn te koop en uiteraard zal ze het boek signeren met een speciale boodschap.

Science Fiction

Dit Science Fiction-boek is geschikt voor lezers vanaf 13 jaar, maar ook volwassenen zullen er volop van genieten.

Aanmelding is niet nodig

Aanmelding is niet nodig.

• Datum: Zaterdag 9 november
  • Tijd: 13.30 uur
  • Locatie: Bibliotheek Heemskerk

Kom en ontdek de wonderlijke wereld van de Runenritsen.

Boeken van M.C. van Roon