Literaire Ontmoeting met Corine Hartman

Dinsdag 22 oktober 2024, van 20:00 tot 21:30 | Kennemer theater, kleine zaal

Kosten: vanaf € 12,00

Voorkant van boek Opmerkelijke Vrouwen van Josephine Rombouts

We hebben een daverende serie Literaire Ontmoetingen voor je dit seizoen 2024-2025. Van bijzonder tot geëngageerd, maar vooral met veel talent en lef.

Corine Hartman – dinsdag 22 oktober 2024

We trappen af in oktober met de succesvolle thrillerschrijfster Corine Hartman. Als een echte 'murder she wrote' grand dame heeft zij een indrukwekkende reeks boeken op haar naam staan. Vooral haar Eva Romeijn-serie, over een kunstschilder die moorden oplost in de Achterhoek, heeft veel aandacht getrokken. De driedelige reeks omvat De dode die niet werd gemist, De hond die naar het asiel moest en De vrouw die vergat te leven.

Over Corine Hartman

Hartman (1964) is bestsellerauteur van onder meer de Jessica Haider-serie en de IJsselmoorden-trilogie. Ze is meermaals genomineerd voor de Gouden Strop en won tweemaal de Hebban Award. Haar luisterboek Hij volgt je werd in 2021 bekroond met de Storytel Award en in 2023 ontving ze de Max Gouden Vleermuis voor haar gehele oeuvre.

Koop je kaartje (met korting!)

Je kaartjes koop je (met korting als Bibliotheeklid) via het Kennemer Theater.

Kaarten

Boeken van Corine Hartman