Cultuureducatie Festival voor leerkrachten

Woensdag 13 november 2024, van 13:30 tot 18:00 | Kennemer theater

Kosten: vanaf € 75,00

Voorkant van boek Opmerkelijke Vrouwen van Josephine Rombouts

Bibliotheek IJmond Noord organiseert 13 november samen met diverse partners het eerste Cultuureducatie Festival voor leerkrachten uit het onderwijs (PO en VO), ondersteunend personeel en alle geïnteresseerden in cultuureducatie in de klas.

Programma

In het Kennemer Theater worden van 13.30 tot 18.00 uur workshops, een informatiemarkt, lezingen van bijvoorbeeld Yorick Goldewijk en Mark Mieras en presentaties aangeboden van succesvolle projecten en voorstellingen. Beleef, ervaar, laat je inspireren en informeren en haal concrete tools die direct toepasbaar zijn in de klas. Aanmelden vooraf is verplicht en kan via onderstaande knop.

Yorick Goldewijk

Kinderboekenschrijver en Gouden Griffelwinnaar Yorick Goldewijk vertelt over zijn schrijverschap en wat er nodig is voor een goed verhaal.

Boeken van Yorick Goldewijk