Vestiging Heemskerk tijdelijk gesloten

Vanwege een verbouwing is de vestiging in Heemskerk gesloten tot en met woensdag 25 september. Donderdag 26 september ben je weer van harte welkom!

Lees hier meer.

Digitaal inloopspreekuur SeniorWeb, vestiging Heemskerk

Maandag 11 november 2024, van 13:30 tot 15:30 | Elke week | Vestiging Heemskerk

Kosten: Gratis

Op dit wekelijkse gratis toegankelijke inloopspreekuur op maandagen kunt u met al uw vragen over computers en tablets terecht. Ambassadeurs van SeniorWeb helpen u graag.

Deze inloopspreekuren zijn gratis toegankelijk en bedoeld voor iedereen met vragen over computers en tablets.
Let op: met uitzondering van de grote vakantie.

Neem uw laptop of tablet mee. Het is ook handig als u uw wachtwoorden weet. Ambassadeurs van SeniorWeb helpen u graag op maandag of dinsdag.

Op dinsdagen houdt SeniorWeb van 10.00 – 12.00 uur wekelijks spreekuur in de Bibliotheek van Beverwijk aan het kerkplein 5. Let op:met uitzondering van de grote vakantie.

Op vrijdagen houdt de Bibliotheek van 11.00 - 12.30 uur wekelijks spreekuur in de Bibliotheek van Beverwijk aan het kerkplein 5.

Agenda Meer doen met de computer