TalentenLab Beverwijk: Rondleiding Minecrafttoernooi

Woensdag 11 september 2024, van 15:00 tot 16:00 | Museum van Kennemerland

Kosten: gratis

In ons TalentenLab kunnen kinderen van 6 - 12 jaar elke woensdagmiddag komen gamen, programmeren, bouwen en spelen. Soms zijn er gastworkshops met een technisch of creatief thema.

Thema september: Einstein

In 2024 komt iedere maand een kamer van de 100-talentenbibliotheek centraal te staan. Daaromheen hebben we leuke workshops voor je in het TalentenLab en andere activiteiten! In de maand september staat de kamer 'Einstein' centraal.

Kom je ook?

Aanmelden voor deze rondleiding is wel nodig. Er is plek voor 16 kinderen.

Rondleiding

Om je goed voor te bereiden op het Minecrafttoernooi (op 18 september) neemt een expert van Museum Kennemerland jullie mee door Beverwijk om inspiratie op te doen welke gebouwen jullie kunnen maken tijdens het Minecrafttoernooi. Degene die het mooiste gebouw maakt wint namelijk een prijs! Aanmelden is verplicht en kan met bovenstaande knop. Kom je ook?

Alleen als je meegedaan hebt met de rondleiding kun je meedoen aan het Minecrafttoernooi.

Let op: De rondleiding begint en eindigt bij Museum Kennemerland, Westerhoutplein 1, Beverwijk en duurt 1 uur. Zorg ervoor dat je ouder(s) of begeleider(s) je brengen en op komen halen!