Vestiging Heemskerk tijdelijk gesloten

Vanwege een verbouwing is de vestiging in Heemskerk gesloten tot en met woensdag 25 september. Donderdag 26 september ben je weer van harte welkom!

Lees hier meer.

Taxatiedag in de Bibliotheek

Zaterdag 21 september 2024, van 12:00 tot 16:00 | vestiging Beverwijk

Kosten: gratis

Van 12.00 tot 16.00 uur is er een taxatiedag van sieraden-goud-zilver en munten in de Bibliotheek te Beverwijk

Wat kun je laten taxeren?

Je kunt op deze dag allerlei spullen van edelmetaal laten taxeren, dat kan dus gaan om sieraden/juwelen/munten/horloges/gouden tanden/zilver bestek/juliana zilvergeld enzovoorts.

Taxateur David Knol heeft 20 jaar ervaring en blijft enthousiast over waar mensen mee langskomen. Dit kan gaan om een versleten ring, gebroken armband, vintage horloge, muntenverzameling of een
sieradenkistje.

Gratis waardebepalingen

Bezoekers zijn meestal positief verrast over wat hun spullen waard zijn, dit komt mede door de hoge goudprijs.De waardebepalingen zijn gratis en vrijblijvend. Desgewenst kun je jouw spullen direct verkopen, het getaxeerde bedrag wordt dan meteen naar je bankrekening overgemaakt.

Nieuwsgierig of je iets waardevols in huis hebt ? Kom langs op zaterdag 21 september.