Nieuw Inlogsysteem

Gepubliceerd op: 11 juni 2024 06:47

Vanaf 3 juni gaat het inloggen op het account van Bibliotheek IJmond Noord en de Wise app op een andere manier.

Alle openbare bibliotheken gaan samenwerken met één inlogsysteem. Je kunt daardoor met één account inloggen bij Bibliotheek IJmond Noord, maar bijvoorbeeld óók bij de online Bibliotheek om e-books of luisterboeken te lenen.

Vanaf 3 juni zijn we overgestapt naar één inlogsysteem.

Klanten met een account bij Bibliotheek IJmond Noord waarvan we een e-mailadres hebben, worden op de hoogte gebracht via een mail.

Inloggen

In de meeste gevallen hoef je vanaf begin juni alleen opnieuw in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Dit doe je via de knop "Inloggen", helemaal bovenaan je scherm. Je ziet dan een inlogscherm, zie afbeelding.

Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten? Geen probleem.

Je vraagt het makkelijk op via de links ‘Wachtwoord vergeten?’ en ‘Gebruikersnaam vergeten?’ onder het inlogscherm.

Of bel 0251-228591, dan helpen we je op weg.

Je kunt ook kijken op de landelijke pagina bibliotheek.nl/hulp-bij-inloggen.
Hier worden diverse vragen beantwoord.