Bibliotheek IJmond Noord en Cultuurhuis Heemskerk zoeken een gastheer of -vrouw

Gepubliceerd op: 26 juli 2024 08:41

afbeelding van de buitenkant van de bibliotheekvestiging Beverwijk

Als representatieve gastheer of gastvrouw op vrijwillige basis zorg je voor een warme ontvangst en goede sfeer. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor alle bezoekers van de Bibliotheek en het Cultuurhuis Heemskerk.

Wat zijn jouw taken?

• Je heet mensen welkom en ondersteunt hen waar nodig.
  • Je geeft uitleg over de zelfbedieningsapparatuur, de printer, het kopieerapparaat en de betaalautomaat.
  • Je bent handig met apparaten en schroomt niet om een helpdesk te bellen.
  • Je houdt de algemene ruimtes op orde.
  • Eventueel ondersteun je het kantoorteam van het Cultuurhuis met administratieve werkzaamheden, zoals het versturen van e-mails.

Wat bieden wij?

Tijdens de duur van je vrijwilligerswerk krijg je namens Bibliotheek
IJmond Noord of Cultuurhuis een passende waardering voor jouw inzet.

Praktische zaken

Tenslotte vinden we het belangrijk dat je

• 18 jaar of ouder bent.
  • Flexibel inzetbaar, inzet in overleg. (Bijvoorbeeld met een vast dagdeel óf juist als oproep-/vakantiekracht).
  • Beschikbaar in de 2e week van september voor training.

Laten we kennismaken!

Reageer uiterlijk maandag 2 september 2024 door je CV en motivatiebrief te sturen naar CYagmur@obijmond.nl. Je kunt je sollicitatie richten aan Canan Yagmur.

Wie zijn wij?

Bibliotheek IJmond Noord biedt alle inwoners van Beverwijk, Heemskerk en Wijk aan Zee toegang tot een laagdrempelige, aangename en veilige openbare omgeving waar iedereen welkom is. We stimuleren mensen om kennis te vergaren voor hun persoonlijke ontwikkeling. Wie van jongs af aan leest, ontwikkelt zichzelf en verruimt zijn blik. De Bibliotheek werkt samen met veel educatieve, sociale, maatschappelijke en culturele organisaties. We verlenen deze dienstverlening met 27 medewerkers en 100 vrijwilligers.

Cultuurhuis Heemskerk is er om alle bewoners van Heemskerk te laten genieten van kunst en cultuur. We organiseren hiervoor activiteiten op onze eigen locatie, op de scholen en in samenwerking met diverse partners in heel Heemskerk. Als vrijwilliger kan jij hier ook een bijdrage aan leveren!