Maak jij de jeugd wereldwijs?

Gepubliceerd op: 22 juli 2024 08:35

Heb jij een wereldbol in huis staan waar je eigenlijk niets meer mee doet of op bent uitgekeken? Doneer hem dan aan de Bibliotheek!

Nieuwe inrichting

De vestiging van Heemskerk wordt verbouwd en ook de jeugdafdeling krijgt een nieuwe look. Net zoals in de vestiging Beverwijk brengen we de verschillende kamers van de 100-talentenbibliotheek beter in beeld. Daar hebben we jouw hulp bij nodig!

Wereldbollen

Dus heb jij een wereldbol die je een nieuwe bestemming wilt geven? Dan zijn wij enorm blij! Je kunt deze afgeven, zowel in Beverwijk als in Heemskerk en dan zorgen wij dat deze in de vernieuwde Bibliotheek een plekje krijgt.

De reiswereld

De 'Reiswereld' staat symbool voor alles wat te maken heeft met reizen, zowel door de wereld als door de tijd.

In deze wereld zijn boeken te vinden die niet alleen over verschillende landen en culturen gaan, maar ook over alles wat te maken heeft met geschiedenis. Om de sfeer van de Reiswereld te creĆ«ren gaan we deze 'kamer' decoreren met ongeveer 20 wereldbollen, elk verschillend in stijl, uitvoering en grootte.