Wise-app storing

Gepubliceerd op: 4 oktober 2024 12:02

Wegens technische problemen werkt momenteel de bibliotheek Wise-app niet naar behoren.

Problemen met de app

We zijn ons bewust van de problemen die een deel van de gebruikers ervaart met de Bibliotheek Wise app, zoals inlogproblemen, flikkerende schermen, het telkens opnieuw moeten inloggen of de app die crasht. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

We vragen je wel om je problemen te blijven melden via het formulier op de pagina met veelgestelde vragen. Elke melding is waardevol voor het achterhalen van de oorzaak en krijgt een reactie van ons supportteam. Zo nodig vragen we om aanvullende informatie.

Mijn Menu op de website

Via onze website heb je wel gewoon toegang tot je account en van daaruit kun je je boeken toch online verlengen.

We begrijpen dat dit overlast kan veroorzaken en bieden hiervoor onze excuses aan. We doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk te verhelpen en houden je op de hoogte over wanneer de applicatie weer volledig te gebruiken is.