Zomer in de Bibliotheek: Lezing over AI, een vloek of een zegen?

Dinsdag 20 augustus 2024, van 14:00 tot 16:00 | Buurtcentrum Het Spectrum, Lauraplein 1, 1961 GP Heemskerk

Kosten: 5,00 incl. koffie/thee in de pauze

Afbeelding gemaakt door Bas Meelker met behulp van AI

Een inspirerende lezing over AI: waar komen we vandaan? waar staan we nu? en morgen?

Alle facetten van AI

AI (Artificial Intelligence, of te wel kunstmatige intelligentie) is tegenwoordig overal. Op onze telefoon, op televisie, in de auto, op het internet. We worden er iedere dag mee geconfronteerd. En de verwachtingen zijn hoog. AI zou onze samenleving wel eens fundamenteel kunnen veranderen.

Maar waar hebben we het nu eigenlijk over? In deze lezing van Landschapsfotograaf Bas Meelker gaan we uitgebreid in op alle facetten van AI. Waar komen we vandaan? Waar staan we nu? En waar gaan we naar toe? Wat zijn de (verwachte) positieve en negatieve effecten van deze zich supersnel ontwikkelende technologie? Een boeiende lezing vol nieuwe inzichten, vragen en antwoorden.
Mis het niet!

Waar en wanneer?

• Dinsdag 20 augustus
  • Tijd: 14.00 - 16.00 uur
  • Let op: De activiteit is in buurtcentrum Het Spectrum (Lauraplein 1, 1961 GP Heemskerk)
  • Kosten voor deelname: € 5,- (incl. koffie/thee in de pauze)

Wil jij ook alles weten over AI?

Graag van tevoren aanmelden via onderstaande knop.

Koop hier je kaartje

Zomer in de Bibliotheek activiteiten

Boeken over Artificial Intelligence

lezen in de zomer