Zomer in de Bibliotheek: Lezing Woorden in beweging

Dinsdag 27 augustus 2024, van 14:00 tot 16:00 | Buurtcentrum Het Spectrum, Lauraplein 1, 1961 GP Heemskerk

Kosten: 5,00 incl. koffie/thee in de pauze

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Foto van Afra Beemsterboer

In deze interactieve lezing brengen we woorden in beweging onder leiding van Afra Beemsterboer.

Interactieve workshop

De lezing van Afra Beemsterboer, Woorden in beweging, is eigenlijk veel meer dan dat. Het is tevens een workshop. Afra maakt er een interactief geheel van. Zij zet de woorden in beweging door te vertellen over haar schrijverschap. Hoe dat al is begonnen toen ze 12 jaar was. De lange weg die ze heeft afgelegd om te komen waar ze nu is, is geplaveid met blunders en meevallers.

Zij neemt jullie mee langs haar schrijfavonturen, waarbij de lach nooit ver weg is. Ze leest voor uit haar eigen werk en vertelt wat haar op schrijfgebied nog meer bezighoudt. En – de titel van de lezing wijst er al op – je gaat zelf ook de woorden in beweging zetten.

Bibliotheek IJmond Noord zorgt voor pen en papier.

Waar en wanneer?

• Dinsdag 27 augustus
  • Tijd: 14.00 - 16.00 uur
  • Let op: De activiteit is in buurtcentrum Het Spectrum (Lauraplein 1, 1961 GP Heemskerk)
  • Kosten voor deelname: € 5,- (incl. koffie/thee in de pauze)

Breng jij ook woorden in beweging?

Graag van tevoren aanmelden via onderstaande knop.

Koop hier je kaartje

Zomer in de Bibliotheek activiteiten

Boeken van Afra Beemsterboer

Lezen in de zomer