Een daverende serie Literaire Ontmoetingen

Gepubliceerd op: 24 september 2024 09:40

Afbeelding boek Versplinter me

We hebben een daverende serie Literaire Ontmoetingen voor je dit seizoen 2024-2025. Van bijzonder tot geëngageerd, maar vooral met veel talent en lef.

Een bijzondere ontmoeting

Een schrijver ontmoeten is altijd speciaal. Je krijgt een kijkje in de keuken van het schrijfproces, ervaringen en het (vaak bijzondere) leven van de auteur.
Mis deze kans niet! Deze voorstellingen zijn in het Kennemer Theater en worden mogelijk gemaakt door het Kennemer Theater en Bibliotheek IJmond Noord.

Corine Hartman – dinsdag 22 oktober 2024

De succesvolle thrillerschrijfster bekend van de Eva Romeijn-serie en winnares van de Hebban Award en Storytel Award. Corine Hartman komt op dinsdag 22 oktober.

Lale Gül – dinsdag 26 november 2024

De jonge auteur die haar conservatieve opvoeding doorbreekt in haar bestseller Ik ga leven. Lale Gül komt op dinsdag 26 november.

Stine Jensen – dinsdag 25 februari 2025

De bekende filosoof bespreekt haar nieuwste boek Onderstroom, waarin zij filosofeert over kunst, cultuur en maatschappelijke veranderingen. Stine Jensen komt op dinsdag 25 februari.

Josephine Rombouts – dinsdag 4 maart 2025

Auteur van de populaire Cliffrock Castle-serie, het inspirerende Opmerkelijke vrouwen en De tien geboden voor vrouwen. Josephine Rombouts komt op dinsdag 4 maart, vlak voor Internationale Vrouwendag.

Tommy Wieringa – dinsdag 18 maart 2025

Tijdens de Boekenweek vertelt hij over zijn boek Joe Speedboot en zijn essay voor de Maand van de Filosofie 2025. Tommy Wieringa komt op dinsdag 18 maart.

Koop je kaartje

Je kaartjes koop je (met korting als Bibliotheeklid) via het Kennemer Theater.

Kaarten

Boeken van de schrijvers